wtorek, 3 czerwca 2014

Małe łupy ;)


Witajcie ;)


Czy u was za oknem również szaro, buro i ponuro ? ;/ Ta pogoda sprawia, że człowiekowi nic się nie chce robić, a niestety zostały mi jeszcze 3 egzaminy, do których powinnam zacząć się uczyć. Ale nie o tym chciałam dziś pisać ;) No więc, wczoraj udałam się na maleńkie zakupy, z których dziś już nie do końca jestem zadowolona ;/ 


A oto co kupiłam:



 Kolejny kominek ;)
 Kupiłam go dla mamy, gdyż ciągle kradnie mi mój, jednak nie pasuje jej kolorystycznie do pokoju i mam go ja ;)  Uwielbiam zapachowe Yankee Candle i gdy w pokoju pachnie mi  woskiem o zapachu czereśni ;)

Kominek kosztował 6 zł w chińskim sklepie ;]


Okulary przeciwsłoneczne :) Kupiłam je w Pepco, kosztowały 10 zł
Ciekawe ile mi posłużą ;) Bardzo często gubię okulary, więc nie kupuję droższych bo w końcu bym zbankrutowała heh ;)



No i oczywiście lakiery do paznokci. Kupiłam je w Rossmannie. Z tej drogerii nie potrafię wyjść z pustą reklamówką, zawsze wychodzę z jakimś nowym lakierem ;) 

- Lovely, I love summer, nr 3, kosztował 4,99 zł ( promocja) 
- Miss Sporty, Lasting colour Maxi brush, nr 544, kosztował 5,59 zł ( promocja)
- Wibo, Express growth, nr 485, kosztował 5,19 zł (promocja)

Stylizację paznokci z wykorzystaniem moich nowych lakierów wstawię w kolejnych postach ;)



Podgrzewacze do mojego nowego kominka ;)
Kupiłam je w Pepco, kosztowały 5,99 zł
Jest ich nawet sporo, wiec opłacało się ;)


Zwykłe, plastikowe koszyczki, w które powkładałam moje lakiery ;) Najpierw zrobiłam selekcję, bo miałam wiele lakierów, które nie nadawały się już do użytku.
Do tej pory walały się w szafce, więc postanowiłam jakoś to ogarnąć. Niestety nie znalazłam większych i nie jestem zadowolona, ale zawsze mogę to zmienić ;)
Kosztowały 0,69 zł/ szt. 


I to byłoby na tyle ;) 
Skromne zakupy, ale zawsze cieszą i  trochę poprawiają nam humor w te brzydkie dni ;)

;*





5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne nowości :) Ładny kominek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kominek jest piękny. Bardzo mi się podoba. Super nowości :)
    Ja mam jutro egzamin i właśnie robię sobie małą przerwę od nauki :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kominek piękny! też chce taki :P
    Lakiery bardzo ładne kolorki wybrałaś, tez się skusiłam na tą nowość od Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie takie małe ;) Fajne nowości ;) Kominek rewelacyjny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, bardzo fajny post :) i Cały blog jest super. Na pewno postaram się wpadać częściej W wolnej chwili zapraszam też do mnie www.divoces.blogspot.com :) Jeśli mój blog również Ci się spodoba to co powiesz na wspólną obserwację? :)
    Pozdrawiam, Kasia :)

    OdpowiedzUsuń