poniedziałek, 1 września 2014

Maskara Loreal Volume Million Lashes ;)



 Hej dziewczyny !
Jakiś czas temu udało mi się wygrać rozdanie u Basi Szotowskiej, która prowadzi  bloga dziwnajestesbarbaro ;) Do wygrania był wybrany przeze mnie tusz do rzęs. Szczerze mówiąc wybrałam maskarę w ciemno, nawet nie patrzyłam w necie na opinię czy rodzaj szczoteczki :) Jestem bardzo zadowolona z wyboru. Maskara odpowiada mi w 100 %, jest idealna. 



Bardzo lubię szczoteczki sylikonowe, dlatego ta bardzo mi odpowiada :)



Na zdjęciu mam jedną warstwę tuszu na rzęsach :)


Niestarannie pomalowane, ale efekt jest widoczny ;D



Maskarę zmywa się bardzo łatwo, wystarczy zwykłe mleczko do demakijażu. Przy starannym malowaniu rzęsy są mocno wydłużone i ładnie rozdzielone :) 

Jeszcze raz bardzo dziękuję Basi za szybką wysyłkę i próbki, które otrzymałam dodatkowo w prezencie :) 

Polecam maskarę Loreal Volume Million Lashes ! :)

Pa;*

56 komentarzy:

  1. Legendarna maskara, której niestety jeszcze nie miałam okazji wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię silikonowe szczoteczki w tuszach do rzęs:) ładnie wydłuża:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam ale dwie inne wersje i byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze jej nie miałam, ale widzę, że robi świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo bardzo fajny efekt :) Dzisiaj rano o niej myślałam (widziałam chyba w zapowiedziach z Ross), a tu recenzja :D super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, że jesteś z niej zadowolona :) Ja też lubię ten tusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. tej maskary jeszcze nie miałam :) ale efekty są zadowalające :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow ale super maskara! :D
    efekt podoba mi się i to bardzo ;) muszę w taką zainwestować

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym spróbować i ja! wygląda ciekawie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Już tyle razy obiecuję sobie, że ją kupię, że aż pisać się nie chce :P

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny efekt, nie widać sklejenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna wygrana :) jeszcze nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używalam go nigdy :) Co powiesz na wspólną obserwację?:) daj znać u mnie - jjustyys.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wydłuża! Mam czerwoną wersję tej maskary i jestem równie zadowolona : )
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie się prezentuje - ładny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajny efekt :) ! Gdybym wpadła na ten post trzy dni temu, to zamiast maskary z max factor zamówiłabym pewnie tą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się efekt jaki daje ta maskara, ale ja mam swoje ulubione z Essence za 10zł, a daje podobny jak nie lepszy efekt (na moich rzęsach oczywiście ) :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie♥ buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. tej maskary akurat nie miałam, ale inna również z Loreala sprawdziła mi się bardzo dobrze :)) efekt jest bardzo fajny ;)

    http://suzzue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawie wygląda na rzęsach, od zawsze mnie kusiła, ale nie miałam jeszcze styczności z nią choć śledzę recenzje o nim.

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajny efekt

    zapraszam do udziału!!! ;)
    http://inszaworld.blogspot.com/2014/09/konkurs-jesienny.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Legendarna i nieprzereklamowana! Zgadzam sie z recenzją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tym komentarzu wiem, że już na 100% po nią sięgnę :-D

      Usuń
  22. A ja za nim nie przepadam, wolę Noir Excess :) Ten ma za krótkie ząbki i nie rozdziela moich rzęs dokładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie jestem miłośniczką szczoteczek silikonowych, ale efekt daje na prawdę ładny

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam takie szczoteczki! i super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Extra efekt , ten tusz będzie mój;D

    Poszukiwania czas zacząć;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Efekt bardzo fajny i szczotka jaką lubię. Nie wykluczam że kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  27. tego jeszcze nie miałam, ale efekt świetny!

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny efekt ;) chętnie go wypróbuję bo już kilkakrotnie się nad nim zastanawiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Efekt wspaniały. Kusisz tym tuszem :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Do mnie niestety nie przemawiają jakoś tusze tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Musze po nią sięgnąć na następnych zakupach ;-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię takie szczoteczki, łatwo aplikują tusz na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja mam takie zapasy, że na razie kolejnemu mówię stanowcze "nie" :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny efekt :) Ten tusz to hit :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Od dawna chcę go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  36. Czytałam o tej maskarze same pozytywne opinie ;)

    OdpowiedzUsuń