środa, 28 maja 2014

Pierwsza notka! :)


Hej, nazywam się Marta ;) 


Ostatnio szukając czegoś w necie natknęłam się na bloga jednej z moich koleżanek :) stwierdziłam, że to super sprawa i postanowiłam również założyć swojego ;) Jest to mój pierwszy blog. Bardzo lubię bawić się pazurkami, dlatego  miedzy innymi znajdą się tu posty dotyczące zdobień paznokci ;) Jak każda kobieta uwielbiam zakupyyy, kosmetyki  i różne promocje więc posty na ten temat również znajdą się na moim blogu. Mam wielką nadzieję, że uda mi  się zgromadzić wiele czytelniczek ;)





Pozdrawiam, 
Marta ;*

4 komentarze:

  1. super Martuś :D czekamy na Twoje pazurki i zdobienia, ale także nowości kosmetyczne :D doczekać się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy na duuuuużo, duuuuuużo i jeszcze więcej postów! :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również dołączam do grona obserwatorów i czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń